czwartek, 16 sierpnia 2012

La Roche Posay

La Roche Posay Effaclar M - Sebo-regulujący  matujący krem nawilżający

Neutralizuje błyszczenie w miejscu jego powstania. Długotrwale matuje.
Wskazania : skóra tłusta, ze skłonnością do błyszczenia.
Właściwości: Dzień po dniu, stopniowo zmniejsza produkcję sebum, dzięki wyjątkowemu połączeniu:
• Pidolat cynku, aby zapobiegać przyczynie błyszczeniu się skóry w miejscu jego powstania.
• Witaminy CG i E, aby zapobiec utlenianiu sebum, które zwiększa problemy skóry tłustej.
• Lekka emulsja (oil-free) wzbogacona o absorbujące mikrokuleczki, na długo matuje skórę. Nie powoduje powstawania zaskórników.

Rezultat: Skóra jest idealnie nawilżona, matowa i oczyszczona. Dzień po dniu, pory zwężają się, a skóra odzyskuje równowagę.

Skład: aqua/water, cyclopentasiloxane, glycerin, isocetyl, stearate, alkohol denat., dimethicone, dimethicone/vinyl dimethicone, crosspolymer, acrylamide/sodium acryloyldimethyltaurate copolymer, methyl methacrylate crosspolymer, silica, cycloexasiloxane, peg-100 stearate, cocamide mea, zinc pca, glicerylstearate, triethanolamine, isohexadecaane, sodium citrate, ascorbyl glucoside, nylon-12, capryloylsalicylic acid, tetrasodium edta, polysorbate 80, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, tocopherol, sorbbitan oleate, salicylic acid, methylparaben,parfum/fragrance


Moja opinia
Stosowałam przez około 3, 4 miesiące. Na tyle starczyła mi buteleczka 40 ml.
Rzeczywiście dobrze nawilża, nie uczula, nie powoduje podrażnień, więc nawet przy wrażliwej skórze moim zdaniem miałby zastosowanie.
Przez ten czas kiedy go stosowałam matował dosyć dobrze ( moja skóra bardzo się przetłuszcza) przez kilka godzin, ale nie wiem czy przy większych problemach z cerą np. krosty, zaskórniki, by się sprawdził. Gdy przestałam go stosować tak jakby moje przetłuszczanie się skóry wróciło, chyba nawet jest teraz większe ;/ Ma super lekką konsystencję, która szybko się wchłania, używałam go pod makijaż, tu pasował idealnie. Nie powoduje uczucia ściągnięcia.
Wygodny aplikator.  Można go kupić na allegro już za około 40/ 50 złotych.
Ale czy jest wart swojej ceny.. ?
Ponownie go nie kupię, ponieważ jego zadaniem było długotrwałe matowienie, więc nie jestem zadowolona w 100%, fakt dobrze nawilżał i sprawdzał się pod makijaż, ale jako typowy krem matujący u Mnie nie zadziałał.
Pozostaje mi jedynie 'szukać' testować następne kremy matujące ;-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz