czwartek, 16 sierpnia 2012

Victoria's Secret..

Już od jakiegoś czasu mam przyjemność używać Perfumowanej mgiełki do ciała, oraz perfumowanego mleczka do ciała Victoria's Secret - Amber Romance. Ten zestaw dostałam w prezencie ze Stanów, więc nie orientuje się w jakich cenach można go dostać w Polsce.

  Na opakowaniach piszą

Balsam: Hydrating Body lotion, Experience the luxury of fragrant hydration. Fast-absorbing formula contains nourishing Aloe, Oar and Grapeseed Extracts, plus antioxidant Vitamins E and C. Massage on for silky, replenishing moisture. Skin feels soft, smooth, and touchable: the ultimate sexy sensation.

Mgiełka: Experience the luxury of fragrance. Refreshing formula is infused with conditioning Aloe Vera and calming Chamomile. Spray on for sexy touch of scent.


Moja opinia
Zapach jest uzależniający, niezbyt.. 'dymiący' ale długo utrzymuje się na ciele. lekko owocowy. Czarna czereśnia i drzewo sandałowe są wyczuwalne. Gdy używam mgiełki wyczuwam ją nawet po kilku godzinach czego się nie spodziewałam, bo to tylko.. mgiełka a nie perfuma ;-) Balsam do ciała, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej powłoki na skórze, a skóra jest bardzo wygładzona, taka.. smooth. Tu kolejny plus za trwałość zapachu na skórze. nie kłamiąc po myciu np rąk kilka razy zapach jest dalej wyczuwalny.
Gdy skończą mi się te produkty, chyba zacznę szukać na allegro czy można je w ogóle dostać ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz